Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen tietojärjestelmissä on ollut haasteita tiistaina 7.1. Asiantuntijoiden käyttämä Asiantuntijan Työmarkkinatori ei toimi odotetulla tavalla. Poikkeustilanteen vuoksi asiantuntijat eivät pääse asiakastietojärjestelmiin sisälle, eivätkä he näe tai voi päivittää asiakastietoja.
Käyttöhaasteiden syytä selvitetään parhaillaan. Päijät-Hämeen työvoimapalvelut päivittää tilannetta verkkosivuillaan. Tekniset haasteet eivät vaikuta asiakkaiden työttömyysturvaan. Jos asiaasi ei voida hoitaa teknisistä virhetilanteista johtuen, voidaan hoitamattomat asiat korjata jälkikäteen.
Asiakkaiden palvelu poikkeustilanteen aikana
Poikkeustilanteen aikana työllisyysasioita voi hoitaa verkossa Työmarkkinatorin Asiointi -palvelussa. Mikäli et voi käyttää Asiointi-palvelua, voit käynnistää työnhakusi tästä päivästä alkaen ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info@hameentyovoimapalvelut.fi. Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse osoitteessa info@hameentyovoimapalvelut.fi ja puhelimitse 044 024 6226. Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalvelumme saattaa olla ruuhkautunut poikkeustilanteesta johtuen.
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakkaita ovat työnhakijat ja yritykset Asikkalassa, Hartolassa, Heinolassa, Hollolassa, Iitissä, Kärkölässä, Orimattilassa, Padasjoella ja Sysmässä.