Valitse sivu

Harjun terveys perustaa asiakasraadin. Raatiin voivat osallistua Lahden, Nastolan, Iitin ja Kärkölän sote-keskusten palveluiden käyttäjät. Asiakasraadin jäseneksi voi hakea toukokuun ajan.   

Tavoitteena on tuoda asiakkaiden näkökulmia yhteisyrityksen palveluihin, niiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Raadin jäseniksi haetaan sote-keskuksen palveluita käyttäviä asiakkaita, jotka haluavat olla edistämässä oman sote-keskuksensa palveluita entistä sujuvimmiksi ja asiakaslähtöisemmiksi.  

Asiakasraatiin valitaan kymmenkunta jäsentä, jotka aloittavat tehtävässään syksyllä. Raadin toimintakausi on kaksi vuotta, ja yhteisiä tapaamisia järjestetään 3–4 kertaa vuodessa.   

Asiakasraadin jäsenten valinta tehdään lyhyen haastattelun perusteella. Haastatteluun valituille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti.   

Asiakkaat voivat hakea raadin jäseneksi sähköisesti https://harjunterveys.fi/asiakasraati tai puhelimitse.  

Ilmoittautuminen puhelimitse:  

  • Viikolla 20: Terveyssosiaalityön palvelupäällikkö Marjo Taipale, 040 681 8390  
  • Viikolla 21: Terveydenhuollon sosiaaliohjaaja Anna-Maria Sipponen, 040 121 7189